10 guanti protettivi cumuni in i dettagli è e so prestazioni protettive

A manu hè una parte assai impurtante di u nostru corpu, è u travagliu è a vita sò inseparabili da ella. Da u mumentu chì simu nati, finu à a fine di a vita, e mani sò sempre state in muvimentu. Hè un peccatu chì spessu ignoremu a so impurtanza è a prutezzione di e nostre mani, cusì chì in l'industria muderna, l'accidenti di ferita à a manu anu aumentatu significativamente, è e ferite à a manu anu cuntribuitu à e ferite à e mani in vari tippi d'accidenti di travagliu 20%. Si tratta di dati assai alarmanti, dunque a scelta curretta è l'usu di guanti protettivi hè assai necessariu.

 

E ferite à e mani cumuni ponu basalmente esse classificate in trè categurie, vale à dì ferite fisiche, ferite chimiche è ferite biologiche.

① A ferita fisica hè causata da u focu, alta temperatura, bassa temperatura, elettromagnetica, radiazioni ionizzanti, scossa elettrica è ragioni meccaniche. Hà un grande impattu annantu à l'osse, i musculi, i tessuti è l'istituzioni, fratture gravi di e dite, fratture d'osse è dite bianche, ecc.

② U dannu chimicu hè u dannu à a pelle di e mani causatu da e sostanze chimiche, principalmente per via di una esposizione à longu andà à acidi è alcali, cume detergenti, disinfettanti, ecc., È esposizione à alcune sostanze chimiche altamente tossiche.

③ A ferita biologica hè faciule da capisce, in fondu hè una infezzione lucale causata da un morsu biologicu.

 

Cumu evità queste ferite à a manu hè di aduprà guanti di prutezzione currettamente è ragiunevolmente in u travagliu. Avà spiegate in dettu 10 guanti di prutezzione cumuni per aiutà à sceglie i guanti adatti.

U primu tipu: guanti isolanti

I guanti isolati sò aduprati per u travagliu in diretta. Nantu à a tensione AC di 10 kV o currispundente apparecchiature elettriche in CC, portà guanti isolati ponu fà un travagliu d'isolamentu elettricu. Cum'è un guantu insulatore, deve avè boni caratteristiche d'insulazione, è resistenza à a trazione, allungamentu à a rottura, resistenza à a puntura, resistenza à l'anzianu, resistenza à bassa temperatura è resistenza à a fiamma sò tutti assai boni. L'aspettu è a tecnulugia di i guanti devenu risponde à i requisiti di e "Cundizioni Tecniche Generali per Guanti Insulati per u travagliu in diretta", è a pruduzzione stretta pò uttene a capacità di prutezzione necessaria per evità a morte per via di scossa elettrica ad alta tensione.

 

U secondu tippu: guanti resistenti à u tagliu

Guanti resistenti à i taglii aduprati principalmente in industrie cum'è trasfurmazioni di metalli, fabbriche di macchinari, industria di ciclismu, industria di u vetru è industria di placche d'acciaio per impedisce l'uggetti taglienti da pugnale o tagli di mani. Hè adupratu principalmente fibre è altre produzzione tessili in fibra di alta resistenza, attualmente a più aduprata hè a sucietà US DuPont materiale Kevlar. U materiale Kevlar hè un tipu di fibra aramida. I guanti resistenti à u tagliu fatti da ellu sò più soffici di i prudutti di pelle, è anu una resistenza à u calore, resistenza à u focu, resistenza à u tagliu è resistenza à l'usura megliu. U materiale Kevlar hè ancu un materiale cumunu per l'armatura di u corpu, è a so prestazione protettiva hè relativamente affidabile.

 

U terzu tippu: guanti ignifughi resistenti à alta temperatura

Guanti ritardanti di fiamma resistenti à alte temperature sò i guanti di prutezzione aduprati in ambienti à alta temperatura, chì sò cumunemente aduprati in i travagliadori di fornu di fusione o in altri tippi di forni. Hà trè tippi, unu hè una tela ritardante di fiamma cume u tessutu di guanti, è u mezu hè rivestitu di poliuretanu cum'è stratu di isolamentu termicu; l'altru hè fattu di materiale di amianto cum'è u stratu d'insulazione termica, è l'esternu hè fattu di tela ignifuga cum'è u tessutu; infine Unu hè di spruzzà u metallu nantu à a superficia di i guanti di pelle, chì ponu sopportà alte temperature è ignifughe è ponu ancu riflettà u calore radiante. I guanti ritardanti di fiamma resistenti à alta temperatura sò dispunibuli in trè dimensioni, grande, mediu è chjucu, chì sò divisi in tippu à dui ditti è in tipu à cinque dite.

 

Quarta: guanti antistatichi

I guanti anti-statichi sò generalmente cumposti di materiali tessuti chì cuntenenu fibre cunduttive, è ponu ancu esse fatti di treccia acrilica elastica di fibra longa. U secondu tippu di guanti deve esse attaccatu cù resina poliuretanica nantu à a parte di a palma, o cù resina poliuretanica nantu à a parte di u dettu o cù un rivestimentu in polietilene nantu à a superficia di u guantu. I guanti fatti di fibre cunduttive ponu dissipà rapidamente l'elettricità statica accumulata nantu à e mani. U secondu tippu di guanti cù rivestimentu in poliuretanu o polietilene ùn hè principalmente faciule da generà polvere è elettricità statica. I guanti antistatichi sò aduprati soprattuttu per l'ispezione di i prudutti, a stampa, i prudutti elettronichi, a corrente debule, l'assemblea di strumenti di precisione è u travagliu di ispezione di vari istituti di ricerca.

 

Quintu: Guanti di saldatore

I guanti di saldatore hè un strumentu protettivu per prevene à alta temperatura, metallo fuso o scintille da brusgià in manu durante a saldatura. L'esigenze d'aspettu di i guanti di saldatore sò relativamente stretti, cù a differenza trà i prudutti di primu gradu è di secondu. U pruduttu di prima classe richiede chì u corpu di pelle sia uniforme in spessore, grassu, dolce è elasticu. A superficia di coghju hè fina, uniforme, ferma è di culore cunsistenti, senza sensazione di grassu; u corpu di coghju manca di piena elasticità, a superficia di u coghju hè spessa, è u culore hè un pocu più scuru. Seconda scola. I guanti di saldatore sò principalmente fatti di vacca, tamarin di porcu o pelle à dui strati, è sò spartuti in tippu à dui ditti, tippu à trè ditti è tippu à cinque dite secondu a differenza di tippu di dite. I guanti di saldatore ponu esse aduprati à volte cum'è guanti resistenti à alta temperatura.

 

Sestu tippu: guanti antivibrazioni

I guanti anti-vibrazioni sò aduprati per prevene e malatie occupazionali indotte da vibrazioni causate da e vibrazioni. In silvicultura, custruzzione, mineria, trasporti è altri settori per arnesi vibratori manuali cum'è seghe a catena, macchine di perforazione è cusì propensi à vibrazioni di malatie occupational - - "malattia di u dito biancu". Questi guanti aghjunghjenu un certu spessore di schiuma, lattice è stratificatu d'aria nantu à a superficia di a palma per assorbe a vibrazione. Più sò grossi i palmi di palme è di dita, più grande hè u vulume d'aria, è megliu hè l'effettu di smorzamentu, ma hè faciule affettà l'operazione.

 

Settimu: guanti resistenti à l'acidi è à l'alkali

Guanti resistenti à acidi è alcalini ponu esse divisi in guanti resistenti à l'acidu di gomma è resistenti à alcali, guanti resistenti à l'acidi plastichi è alcalini, guanti resistenti à l'acidu di lattice è alcalini, guanti resistenti à l'acidu impregnatu è resistenti à alcali, ecc. Secondu u materiale. Hè un pruduttu protettivu per impedisce e sostanze acide è alcaline da ferisce e mani. Ùn sò micca permessi difetti cume u spruzzu di u fretu, a fragilità, a viscosità è i danni. A qualità deve rispettà strettamente e disposizioni di "Guanti Acidi (Alcalini)". Un altru guantu resistente à l'acidi è à l'alkali deve esse ermeticu. Sutta certa pressione, ùn hè permessa alcuna fuga d'aria. I guanti impermeabili è i guanti antivirus ponu esse rimpiazzati da guanti resistenti à l'acidi è à l'alkali, chì anu ancu un bon effettu.

 

Ottava: guanti resistenti à l'oliu

I guanti resistenti à l'oliu sò aduprati per prutege a pelle di i guanti da varie malatie di a pelle causate da sostanze oleose. Questi guanti sò principalmente fatti di gomma nitrile, cloroprene o poliuretane. Alcune persone chì sò sensibili à a stimolazione di l'olii è di i grassi devenu aduprà guanti resistenti à l'oliu per evità dermatite acuta, acne, pelle screpolata, pelle secca, pigmentazione è cambiamenti di unghie.

 

Novu: guanti puliti

I guanti senza polvere ponu impedisce l'elettricità statica umana di dannighjà u pruduttu durante u prucessu produttivu, è sò fatti di gomma naturale. Pò prutege u pruduttu da a contaminazione è l'influenza di residui di dita, polvere, sudore è macchie d'oliu durante u prucessu di produzzione, è prutegge efficacemente u pruduttu. I guanti senza polvere più cumuni in camere pulite sò guanti di clorur di vinilu (PVC).

 

Decimu tippu: guanti anti-raggi X

I guanti anti-X-ray sò guanti purtati personalmente da i travagliadori di X-ray, è sò fatti di gomma soffice à piombu chì pò assorbe o attenuà i raggi X è hà boni pruprietà fisiche. I travagliadori impegnati in i raggi X ne anu bisognu perchè spessu ricevenu radiazioni X-ray è sò più dannosi per l'omu. I raggi X ponu dannà a struttura interna di a cellula è causà danni à a vita à e molecule genetiche chì hè difficiule da riparà, è hè faciule induce u cancheru. Hà un certu effettu letale nantu à i leucociti di u sangue umanu, resultendu in una diminuzione di u numeru, resultendu in una calata di l'immunità di u corpu, è hè più faciule da ammalassi.


Tempu di posta: Jul-06-2020