Ottu materiali di guanti di prutezzione chimica è note in dettu

Guanti protettivi chimichi

Hè una parte indispensabile di a produzzione chimica è pò prutege a salute di i travagliadori. Parechje persone cunnoscenu guanti protettivi chimichi, ma ùn ne sanu micca abbastanza. Eccu ottu tippi di materiali di guanti di prutezzione chimica, è una breve descrizzione di u so sensu cumunu.

 

U primu: lattice naturale

In generale, u lattice naturale hà una prutezzione migliore per e soluzioni acquose, cume e soluzioni acquose acide è alcaline. I so vantaghji sò cunfortu, bona elasticità è usu flessibile.

 

U secondu tipu: Nitrile

Hà boni pruprietà protettive contra l'oliu, u grassu, i prudutti petrochimici, i lubrificanti è parechji solventi. Tuttavia, u gonfiore pò accade in certi solventi, affettendu e so proprietà fisiche è riducendu a prutezzione.

 

U terzu tipu: clorur di polivinilo (PVC)

Hà un effettu prutettore nantu à un gran numeru di sostanze chimiche solubili in acqua, cum'è acidi è alcali, ma ùn pò micca prutege e sostanze organiche cum'è i solventi, perchè parechji solventi dissolveranu i plastificanti in ellu, chì ùn causeranu micca solu inquinamentu, ma riduce dinò assai a funzione barriera di i guanti.

 

Quartu: Neoprene:

Hè guasgi comodu cum'è a gomma naturale. Hà una bona prutezzione per i prudutti petrochimici è i lubrificanti, pò resiste à l'ozone è à i raggi ultravioletti, è hà ancu forti proprietà anti-invecchiamento.

 

Quintu: alcolu polivinilicu:

Hà un bonu effettu prutettore nantu à a maiò parte di i solventi organici, ma hè facilmente solubile in acqua, è a so efficacità serà ridutta dopu avè scontru l'acqua, è u materiale hè dura è scomoda da trattà.

 

Sestu: gomma sintetica butilica

Hà un bon effettu prutettore nantu à i cumposti organichi è l'acidi forti. Hè difficiule da pruduce è trasfurmà. Ùn hà guasgi alcun effettu prutettore nantu à l'olii è i grassi, ma hà particularmente boni pruprietà protettive nantu à i gasi.

 

Settimu: gomma di fluoru

Polimeru fluoruratu, u substratu hè simile à u Teflon (politetrafluoroetilene), è a so energia di attivazione superficiale hè bassa, cusì e goccioline ùn fermanu micca nantu à a superficia, chì pò impedisce a penetrazione chimica. Hè assai utile per solventi chì cuntenenu cloru è idrocarburi aromatici. Bon effettu protettivu.

 

Ottava: Polietilene clorosulfonato:

Hà proprietà protettive per a maiò parte di e sostanze chimiche, pò prutege l'alcali, l'olii, i carburanti è parechji solventi, è hà una bona resistenza à e alte è basse temperature, resistenza à l'usura, resistenza à a curvatura ecc.

I più cumunimenti usati sò principalmente lattice naturale, butironitrile è cloruru di polivinilo (PVC) per tricotà core di guanti.


Tempu di posta: Jul-06-2020